O autorze

Kilka słów o sobie

Na co dzień zarządzam zespołem marketingu w kilkuset osobowej firmie (może już pora na zmiany?). W marketingu najbardziej interesuje mnie digital marketing ze szczególnym uwzględnieniem content marketingu, budowaniem serwisow internetowych i generowaniem dla nich ruchu i autorytetu, wykorzystania danych, pracą nastawioną na rezultaty i nietypowymi rozwiązaniami.

Poza tym interesują mnie wszelkiego rodzaju metody segmentacji i klastrowania, analityka webowa, modelowanie prognostyczne, natural language processing i w ogóle programowanie, bo uważam że każdy marketer powinien w pewnym stopniu być też programistą lub przynajmniej jakiegoś zatrudniać.

Po pracy testuję moje pomysły i przeczucia prowadząc eksperymenty z wykorzystaniem trzech serwisów testowych z różnych i dosyć nisz oraz przy pomocy jednorazowych eksperymentów.

Kluczowe osiągnięcia

W szkole podczas gry w piłkę udało mi się złamać koledze nogę, a po kilku tygodniach jak zdjęli mu gips zepchnąłem go ze schodów i złamał drugą. 

Kontakt

hello@mrdata.pl