O autorze

Kilka słów o sobie

Na co dzień zarządzam zespołem marketingu w kilkuset osobowej firmie, chociaż może raczej powinienem napisać, że zajmuję się zarządzaniem chaosem, to byłoby chyba bliższe prawdy. W marketingu najbardziej interesuje mnie digital marketing ze szczególnym uwzględnieniem content marketingu, wykorzystania danych, pracą nastawioną na rezultaty i nietypowymi rozwiązaniami. Poza tym interesują mnie wszelkiego rodzaju metody segmentacji i klastrowania, modelowanie prognostyczne, natural language processing i w ogóle programowanie, bo uważam że każdy marketer powinien w pewnym stopniu być też programistą lub przynajmniej jakiegoś zatrudniać.

Po pracy testuję moje pomysły i przeczucia prowadząc eksperymenty z wykorzystaniem trzech serwisów testowych z różnych i dosyć nisz oraz przy pomocy jednorazowych eksperymentów. Ten blog ma być moimi notatkami i jeszcze zobaczę w co się rozwinie.

Osiągnięcia

W szkole podczas gry w piłkę udało mi się złamać koledze nogę, a po kilku tygodniach jak zdjęli mu gips zepchnąłem go ze schodów i złamał drugą. 

Kontakt

hello@mrdata.pl