Andrzej Kopera

Od 17+ lat zajmuję się digital marketingiem, ludzie mówią, że się znam (nie wiem, może). Aktualnie pomagam zarządzać małymi i średnimi zespołami marketingu.

Szczególne obszary zainteresowania:

  • customer centric marketing;
  • python w marketingu;
  • strategia (a jakże);
  • praca z ludźmi, mentoring;
  • analityka, analiza danych, badania marketingowe;
  • architektura treści sprzedażowych.
mr data

Idea bloga

Blog ma formę minimum viable product, czyli minimalnie wystarczający. Wszystko jest tutaj nieperfekcyjne i niedokończone. Nie zamierzam tego poprawiać. Chyba, że ktoś zacznie to czytać, to wtedy tak.

Tematy bloga nie są wynikiem researchu SEO, tylko tego co akurat robię. W zespole mam  juniorów i odpowiadam za ich rozwój, przygotowuję dla nich materiały i pokazuję co i jak. Skoro już tę pracę wykonałem, to mogę się częścią tych informacji podzielić. Mam nadzieję, że bez marketingowego bełkotu.

Krótkie Bio (so skopiowania)

Andrzej Kopera, marketer z 17-letnim doświadczeniem, zajmuje się digital marketingiem w wariancie “customer centric” ze szczególnym naciskiem na research, strategiczne rozwiązywanie problemów i zarządzanie małymi i średnimi zespołami. Uparcie twierdzi, że w marketingu nie miejsca na kreatywność, kodzi w Pythonie, autor bloga  mrdata.pl.

Kontakt

hello@mrdata.pl

Moja Historia

Zaczęło się od porażki

Na początku chciałem być grafikim. Jako freelancer zdobyłem kilku klientów, potem pracowałem w dwóch miejscach na etacie. Z obydwu mnie wyrzycili. Nie byłem zły, miałem tzw. dobre oko, ale bylem wolny. Byłem do dupy.
Wtedy zaczałem pracować w marketingu i z wykonującego stałem się zlecającym, a te wcześniejsze doświadczenia bradzo mi pomogły. To wszystko się wydażyło 17+ lat temu.

Pełna gotowość Bojowa

Od tamtej pory pracowałem w wielu branżach, w Polsce i za granicą. Uczyłem się i eksperymentowałem. Przełomowym wydżeniem w moim życiu zawodowym było rozpoczęcie pracy w gratka.pl, ciekawie też było w photobox.fr. Przez kolejne lata mialem do czynienia z większością zadań w digital marketingu. Od czasu do czasu, żeby przewierzyć głowę próbowalem nowych rzeczy.

Oddaję swoje LEGO

Obecnie pomagam firmom zarządzać zespołami digital marketingu, a także szukam najlepszych dróg do osiągnięcia celów biznesowych moich klientów. Zarządzając zespołami deleguję zadania, nawet te, które lubię i wydaje mi się, że wykonałbym je najlepiej. Pozwalam moim elfom marketingu popełniać błędy i staram się by samemu odkryli przyczyny sukcesów i porażek.

Powiadomienie o nowych tekstach